Änglanät

Själv sover jag bäst spindelfri.
Godnatt!

 

12 comments on “Änglanät

  1. Ingegerd skriver:

    Stillsamt och vackert! Jag gillar änglar!

  2. Amiechan skriver:

    Jag är skadad. Det första jag tänkte var ”Don’t blink. Don’t look away. Don’t turn your back. And good luck.”.

    • CS skriver:

      Hugaligen! Och nu ska jag våga sova?!😉 Har man sett sånt här är det väl kört att promenera på en viktoriansk kyrkogård ens i fullt dagsljus…

      • Amiechan skriver:

        Moahaha!

        Det bästa med det Doctor Who-avsnittet är att man aldrig ser änglarna röra sig. Till och med tittarna måste se bort för att änglarna ska röra sig… Jag satt och hoppade i soffan när jag såg avsnittet! Tack och lov att resten av serien inte är så skrämmande. Då hade jag varit ett nervvrak – eller så hade jag slutat titta på Doctor Who.

  3. K skriver:

    Uj! Glömde helt bort att det var ditt foto jag skulle kommentera. Tänker använda ett engelskt ord. Serene.
    Kan man inte säga om Dr Who-änglarna.

  4. ingen spidusvän precis skriver:

    Har spindlar ingen respekt för var de väver någonstans?

    (Vad är det förresten för ”blurr” till höger om spindelnätets centrum – nåt i framkallningen, eller?;-D)

Kommentera

