Avmätt

Experiment. Kort skärpedjup och avmättade färger. Tycker inte jag lyckades helt, men det är kul att öva!

Den här tjejen är min inspiration.

5 comments on “Avmätt

  1. K skriver:

    Mjukt. Och jag förstår inspirationen. Men… Det är ju de där blomstriga färgexplosionerna som jag älskar hos dig. Saknar det lite här.

    Fast – visst är det kul att öva. Och visst är bilderna fina. Bra jobbat.🙂

    • CS skriver:

      Tack! Ibland kan jag tycka att det är för lätt att bara frossa i färg och mättnad, det är enkelt att få till den där explosionen. Och det vore kul att försöka hitta en annan, subtilare intensitet. Vi får se. Fortsätter nog med båda sorterna!🙂

  2. bastuba skriver:

    Läckert! Silvrigt, luddigt, lent! Jag gillar näst sista bilden bäst!

  3. Maja skriver:

    Helt underbara😀

  4. CS skriver:

    Tack ska ni ha! Den vita gurkörten är också min favorit av de fem. Har inte sett den färgen förut.

Kommentera

