Kärlekslås

Undrar hur det gick för Caroline och Axel…

8 comments on “Kärlekslås

  1. förundrad skriver:

    Det där med kärlekslåsär väl ett fenomen.
    ”Gammal kärlek rostar aldrig” – får man ju hoppas!
    (Gunnebostängslet i armkrok!)

  2. K skriver:

    Jisses vad du tar vackra bilder. Tja, det visste jag ju redan. Men ändå.

    • CS skriver:

      Äsch… det är ju motiven som är vackra… Men jag blir jätteglad att du säger så! :-*

      • Désirée skriver:

        Skönheten ligger i åskådarens öga kan man också säga. Och du har fångat vad du ser att visa för oss andra. Nej du, det går inte att skylla på motivet. Den gubben går inte.

        Du är en av de bästa fotografer jag har stött på. Odiskutabelt.
        Du borde kunna tjäna pengar på det, om du vill. Har du testat Shutterstock?

  3. CS skriver:

    Oj, det var stora ord! Tack så mycket. Shutterstock känner jag inte till, får kolla upp det. Är det en bildbyrå kanske? Har funderat på såna, men man måste ha väldigt mycket bilder – användbara i breda sammanhang – och göra sig känd, annars drunknar man i floden av fotografer. Men det kan vara något att tänka på. Men det viktigaste är att det inte blir ett jobb, ett måste. Det måste få vara bara roligt!

    • Désirée skriver:

      http://footage.shutterstock.com/
      För att bli godkänd måste du skicka in tio bilder har jag för mig. Sen laddar du upp det du vill i din egen takt. Hur mycket man får sålt har jag ingen aning om. Men det finns ju många som gör t ex trycksaker och reklam som nyttjar den typen av sajter. Jag känner till en som tjänar ganska bra på det, men han gör bakgrunder som svävande drapperier och sånt som går att loopa. Jag har bara tittat efter bilder att rita av.
      Du kan ju kika på det i allafall.
      Sen är det ju en fråga också om man vill se sina bilder i sammanhang som inte går att kontrollera.

      • CS skriver:

        Nå, det låter ju intressant. Dessutom väljer man ju vilka bilder man kan tänka sig användas i sammanhang man inte har kontroll över. Älsklingsbilderna hamnar nog inte där! Tack för tipset!

Kommentera

