Pausfåglar

Pilfinkarna på ön gömmer sig bland törnen och taggar. Undrar om de gillar utsikten. Pratar en massa gör de i alla fall. Tjipptjipptjipptjipptjipp.

Snart åker jag västerut igen för att tillbringa juldagarna på ön. Antingen jag hinner blogga mycket eller lite eller inget alls vill jag passa på att önska er sköna dagar. God jul, goda relationer och god choklad önskar jag er. Eller vad ni nu föredrar. Vi ses!

6 comments on “Pausfåglar

  1. Mira skriver:

    En riktigt God Jul och Gott Nytt År åt dig också! Må så gott. Vi kommer till nyår… Västerut.

  2. fjupparnas vän skriver:

    Pilfinkar – mina favoritfjuppar – de tröttnar man aldrig på!
    Oj, nu fick jag se att de var många fler än jag först trodde – sicka doldisar.
    Fint uppburrade är de också – god jul till både folk och fä!

  3. Margetha Lihnell-Djurskog skriver:

    God jul! Och välkommen västerut!

Kommentera

