On track

Tillbaks i stan efter påskresan utan några nya bilder annat än såna jag tagit med mobilen. Här är en sån, Stockholms central i regn. Med Instagram-filter.🙂

Mycket resande blir det. Snart kommer jag, om allt går väl, att ge mig ut på min längsta resa på många, många år. Med tåg genom Europa ända ner till Italien. Funkar bara uppkopplingen kommer jag förstås att blogga. Jag ser fram emot resan med en blandning av barnslig förväntan, skräckslagen förtjusning och den härdades dystopi. Den som lever får se hur det går!

2 comments on “On track

  1. orest skriver:

    Du får väl tuffa igång ”We’re on the road again…” redan nu, sen är du på spåret av rena farten.

Kommentera

