Millesgården och molnen

.

.

.

.

.

.

.

Turistandet i hemstaden fortsätter i högt tempo. Därför har jag mindre tid att blogga!
Idag en underbar dag i Stockholms mesta Italien: Millesgården.
Och även om jag gillar miljön mer än själva skulpturerna, så får jag medge att idag gjorde de sig extra fint mot de fotogeniqua molnen!

.

Detta inlägg postades i Form.

2 comments on “Millesgården och molnen

  1. blådåre skriver:

    Blått!

    (Har du bytt nånting, för bakgrunden är alldeles grå här där man skriver, och texten syns bra mycket sämre – om man nu inte markerar den, för då blir allt ljusblått? Högermarginalen spökar den med.)

  2. CS skriver:

    Jag har inte ändrat nånting, men när jag kollade i Explorer var det så som du sa. Hoppas det är en tillfällig bugg bara. Internet Explorer anbefalles ej!😉

Kommentera

