Sommarminnen

.

Några bilder från paradiset jag fick låna, såhär på sista semesterdagen…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Folk börjar prata om höst redan. Och visserligen är det regnigt och kallt här i Stockholm just idag.
Men inte är sommaren slut än på en månad eller så? Väl?

.

.

6 comments on “Sommarminnen

  1. rabitofil skriver:

    Åh, vad fint – ändå är det kaninen som är bäst!
    Mera sommar åt folket.

    • CS skriver:

      Ägarna av trädgården är inte alls lika glada i kaniner som du och jag… Men de åt ju inte upp all salladen, så… 😉

  2. K skriver:

    Underbara bilder. Biet for min röst. Ingen kan fånga blommor som du.

  3. bastuba skriver:

    Astrantian får min röst. Nej det är mycket sommar kvar ännu!

    • CS skriver:

      Min favoritblomma! (Fast det säger jag om några stycken…) Idag visade Katarinahissen 24 grader 7.30. Antagligen inte helt pålitligt men såg trevligt ut!

Kommentera

