Utställning

Varandra

.

Tänkte jag skulle visa er de tre bilder jag har med på en utställning i Uppenbarelsekyrkan just nu. Det är premiär för mig att visa mina bilder nån annanstans än här på bloggen, så det känns väldigt roligt. Temat för utställningen, som var öppen för konstnärligt verksamma i Hägersten, är Ensamhet och gemenskap. Något som jag först tyckte skulle vara busenkelt, men som visade sig vara betydligt knepigare när jag väl skulle samla ihop bilder. Det slutade ändå med de här tre, och jag känner mig både nöjd med urvalet och mycket tacksam för erfarenheten och glädjen det gett att få ställa ut. Det gav liksom mersmak!

.

Sången

.

.

Förberedelse

.

.

.

.

8 comments on “Utställning

  1. överväldigad skriver:

    Oh, jag blir alleles rörd! Så proffsigt och känsligt, det kan ju inte bli bättre.
    Konstnärligt är bara förnamnet.

  2. Désirée skriver:

    Fantastiska bilder!

  3. immo skriver:

    -Det är som på riktigt sa jag när jag tittade på dina bilder
    -Varför suckar du så? frågade grannen på andra sidan bordet.
    -Oj då. Syns det vad jag ser…det var som tusan. .Men titta själv!
    -Snygga händer sa han. Jävligt snygga sa han en gång till.
    Tankar om bilder som påminner,,,
    Dobry!

Kommentera

