Gräv här!

DSC_0774.

Bara att hoppa i och sätta igång skattletandet.

.

4 comments on “Gräv här!

  1. bastuba skriver:

    Vilken fantastisk syn! Jag har aldrig sett en regnbåge så nära att jag kunnat se var den slutar. De bågar jag sett har alltid försvunnit bakom träd eller kullar.

    • CS skriver:

      Här ser man då och då regnbågen gå ner i vattnet – precis utanför fönstret! Fast jag har aldrig sett den såhär nära förut. Det var speciellt.

  2. imponerad skriver:

    Wow – är det på riktigt?
    Vi hade en rejäl regnbåge här i mitten av september, två ändar men ingen mitt. Vänsterbenet stod i Gårda och färgerna var ordentligt skarpa. Men det blev bara fjutt i min kamera.

    Havs(s)katt!

Kommentera

